Tuesday, May 28, 2013

Fashion Drawings / Desenhos de Moda








A client (Maverick Creative) asked me to do several fashion drawings. 
They gave the photos of the type of clothes and the style of drawing they liked. 
The first two drawings are the final work. The last one is the first sketch, before the changes the client asked me to do.
Not the usual type of work I post here but I think it's important to show diversity. And I guess we learn and improve our work by having so many different experiences... It improves our skills and intuition. 

* * *

Um cliente pediu-me vários desenhos de moda. 
Deram-me fotografias do tipo de roupa e exemplos de desenhos que eles gostavam. 
Os primeiros desenhos são o trabalho final. O último é o primeiro esboço feito antes do cliente pedir as mudanças.
Desenhar de várias formas diferentes ajuda-me a melhorar o meu trabalho e estar mais aberta a novas formas de fazer as coisas, acho eu.

No comments: