Tuesday, December 20, 2011

Etsy Store


Devido a cada vez haver maior dificuldade no meu país em subsistir das artes, decidi criar uma loja Etsy onde vendo impressões assinadas dos meus trabalhos a um preço acessível (até tamanho A3) e de alguns desenhos originais que não se encontram em galerias e que tenho vontade, mesmo assim, de vender. Os preços são, no entanto, um pouco caros pois como já vendi em galerias não posso meter um preço mais reduzido. Seria desrespeito para quem já comprou ao preço normal. Se houver algum trabalho que tenha gostado e não esteja acessível por favor diga-me qual. As impressões, desde que não tenha vendido os direitos de autor, posso sempre fazer.
Link: http://www.etsy.com/shop/CatarinaGarciaArtes
---
Due to the huge crisis in my country which makes my sales decrease and the chances to find work in my area so low, I have created an Etsy store where I sell signed digital prints of my work at an accessible price (A6 to A3), and some original drawings which were not exhibited in galleries I worked for, but which still have quality to be sold. Since I have exhibited in galleries, the prices are higher than normal, but although I'm selling it directly to you, I have to keep that price. It's a matter of respect to whom I sold before. If you wish to have a print you have seen before and it's not available there, please tell me.
Link: http://www.etsy.com/shop/CatarinaGarciaArtes

No comments: